Počet záznamov: 1  

Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy

  1. Názov Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
    Preklad názvuNeuromarketing as a Part of Consumer Neuroscience
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 70-78 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * vedy kognitívne * marketing strategický * techniky reklamné * taktika reklamy * psychológia reklamy
    AnotáciaNeuromarketing – jeho vznik, vývoj a postavenie v súčasnej spotrebiteľskej neurovede so zreteľom na možnosti, nástroje a perspektívy jeho využitia v marketingu a spotrebiteľskom správaní. Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Porovnanie tradičných metód marketingového prieskumu a neuromarketingu, jeho efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti a z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00675-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF247.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.