Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie a elektromobilita

  1. Názov Spotrebiteľské správanie a elektromobilita
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 55-65 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-4761-1
    PoznámkyVEGA 1/0046/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing environmentálny * elektromobily * elektromobilita * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaKľúčové pojmy environmentálneho marketingu so zreteľom na spotrebiteľské správanie a segmentáciu trhu a platforma pre dôkladné poznanie zákazníkov z pohľadu producentov elektromobilov. Možnosti a aplikácie popísaných kategórií a nástrojov v podmienkach elektromobility.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00744-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF515.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.