Počet záznamov: 1  

Aktuálne trendy v oblasti Influence marketingu

  1. Názov Aktuálne trendy v oblasti Influence marketingu
    Súbežný názovCurrent Trends in Influence Marketing
    Autorské údajeKristína Korytinová
    Autor Korytinová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 132-139 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá influencer marketing * marketing elektronický * prostredie virtuálne * technológie nové * siete sociálne * médiá sociálne * generácie
    AnotáciaMarketing v digitálnom prostredí – „influence marketing“. Charakterizovanie súčasných trendov predmetnej problematiky pomocou grafického zobrazenia. Rozvoj predaja a zisku spoločností pomocou stratégie e-reputácie na internete. Rýchle zaradenie influence marketingu medzi najlepšie možnosti digitálneho prostredia pre spoločnosti a značky. Získanie viditeľnosti u spotrebiteľov a podpora predaja. Charakterizovanie influencerov vyskytujúcich sa na sociálnej sieti Instagram. Definovanie rôznych typov influencerov a ich komparácia na základe zamerania profilu a počtu kampaní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00675-015, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF400.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.