Počet záznamov: 1  

Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19

  1. Názov Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19
    Preklad názvuThe Importance of Marketing in Preventing the Spread of COVID-19
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 19, č. 2 (2020), s. 7-17 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá osveta * koronavírus * pandémia * marketing
    AnotáciaVybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v procese predchádzania dôsledkom pandémie COVID-19. Príznaky ochorenia COVID-19. Počet pacientov s COVID-19 v podmienkach SR. Osveta a aktivity zamerané na komunikáciu odporúčaní.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00743-003, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF420.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.