Počet záznamov: 1  

Teoretické vymedzenie ,,place brandingu“ a jeho príklady

  1. Názov Teoretické vymedzenie ,,place brandingu“ a jeho príklady
    Súbežný názovTheoretical Definition of ,,Place Branding“ and Its Examples
    Autorské údajeNatália Goda
    Autor Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 219-224 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412
    PoznámkyI-20-102-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * krajiny vyspelé * imidž * mestá
    Anotácia"Place branding" a jeho úspešné príklady z praxe. Značka miesta (place branding) ako novodobý pojem spomínaný najmä v kontexte mäkkej moci a značky krajiny (nation branding). Značku mesta alebo destinácie ovplyvňuje mnoho faktorov, ako napríklad kvalitná infraštruktúra, miera kriminality a ďalšie. Príklady destinácií, ktoré dokázali svoju značku nielen zmeniť, ale aj vybudovať od základov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00741-034, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF166.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.