Počet záznamov: 1  

Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta

  1. Názov Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta
    Preklad názvuProgressive Management Tools Oriented towards Client Satisfaction
    Autorské údajeLadislav Bažó, Miroslava Čukanová
    Autor Bažó Ladislav EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Súčasnosť cestovného ruchu v trajektórii budúcnosti. S. 216-243 [1,690 AH] online. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2020 / Štefko Róbert ; Škodová Parmová Dagmar. ISBN 978-80-88356-05-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reputácia podniku * manažment * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová
    AnotáciaAnalýza online reputačného manažmentu a možností, ktoré predstavuje pre podniky. Jeho úlohou je chrániť podnik v online prostredí tak, že predchádza možným problémom, rieši existujúce problémy a následne ich úplne eliminuje. Analyzuje, aké názory majú zákazníci na danú spoločnosť a takisto komunikáciu so spotrebiteľmi.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00827-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.