Počet záznamov: 1
Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta
Názov Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta Preklad názvu Progressive Management Tools Oriented towards Client Satisfaction Autorské údaje Ladislav Bažó, Miroslava Čukanová Autor Bažó Ladislav EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Spoluautori Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Súčasnosť cestovného ruchu v trajektórii budúcnosti. S. 216-243 [1,690 AH] online. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2020 / Štefko Róbert ; Škodová Parmová Dagmar. ISBN 978-80-88356-05-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá reputácia podniku * manažment * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová Anotácia Analýza online reputačného manažmentu a možností, ktoré predstavuje pre podniky. Jeho úlohou je chrániť podnik v online prostredí tak, že predchádza možným problémom, rieši existujúce problémy a následne ich úplne eliminuje. Analyzuje, aké názory majú zákazníci na danú spoločnosť a takisto komunikáciu so spotrebiteľmi. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00827-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1