Počet záznamov: 1
Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta
Title Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta Translation Progressive Management Tools Oriented towards Client Satisfaction Author info Ladislav Bažó, Miroslava Čukanová Author Bažó Ladislav EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Co-authors Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Súčasnosť cestovného ruchu v trajektórii budúcnosti. S. 216-243 [1,690 AH] online. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2020 / Štefko Róbert ; Škodová Parmová Dagmar. ISBN 978-80-88356-05-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords reputácia podniku * manažment * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová Annotation Analýza online reputačného manažmentu a možností, ktoré predstavuje pre podniky. Jeho úlohou je chrániť podnik v online prostredí tak, že predchádza možným problémom, rieši existujúce problémy a následne ich úplne eliminuje. Analyzuje, aké názory majú zákazníci na danú spoločnosť a takisto komunikáciu so spotrebiteľmi. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00827-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1