Počet záznamov: 1  

Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy

  1. Názov Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy
    Súbežný názovSupporting the Sale of Honey by Conjoint Analysis
    Autorské údajePavel Blaščák, Michal Tkáč
    Autor Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Spoluautori Tkáč Michal EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 10, č. 2 (2020), s. 5-13 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2020. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá analýza conjoint * výrobky * maloobchod * značky výrobkov
    AnotáciaMetóda Conjoint analýzy založená na plánovanom experimente na odhad požiadaviek zákazníka, resp. svoju nákupnú stratégiu pri predaji konkrétneho produktu, napríklad medu. Analýza vykonaná vo vybranom slovenskom obchodnom reťazci, pričom jedným z riešených problémov bolo rozhodnutie výrobnej spoločnosti o výhodách, respektíve nevýhodách podpory privátnych značiek.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00736-002, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF714.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.