Počet záznamov: 1
Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy
Názov Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy Súbežný názov Supporting the Sale of Honey by Conjoint Analysis Autorské údaje Pavel Blaščák, Michal Tkáč Autor Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Spoluautori Tkáč Michal EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 10, č. 2 (2020), s. 5-13 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2020. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá analýza conjoint * výrobky * maloobchod * značky výrobkov Anotácia Metóda Conjoint analýzy založená na plánovanom experimente na odhad požiadaviek zákazníka, resp. svoju nákupnú stratégiu pri predaji konkrétneho produktu, napríklad medu. Analýza vykonaná vo vybranom slovenskom obchodnom reťazci, pričom jedným z riešených problémov bolo rozhodnutie výrobnej spoločnosti o výhodách, respektíve nevýhodách podpory privátnych značiek. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00736-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 714.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1