Počet záznamov: 1  

Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics

  1. Názov Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics
    Preklad názvuKrízové riadenie podnikovej reputácie - analýza vybraných subjektov e-obchodu v čase globálnych pandémií
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Ján Dobrovič, Jan Váchal, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Dobrovič Ján
    Váchal Jan
    Straková Jarmila
    Pártlová Petra
    Zdrojový dokument International Journal of Management Science and Business Administration. Vol. 7, No. 2 (2021), pp. 28-34 online. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664
    DOI 10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.72.1004
    PoznámkyVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá riadenie obchodu * manažment krízový * reputácia podniku * obchod elektronický * pandémia * koronavírus
    AnotáciaVybrané výsledky komplexnej analýzy krízového riadenia firemnej reputácie najlepších subjektov elektronického obchodu pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu. Na vzorke vybraných víťazov ankety Heureka Group Shop of the Year Quality Award 2019 vykonaná hĺbková analýza ich online reputácie v čase najväčšej pandémie. Skúmané online prostredie bolo z pohľadu všetkých relevantných determinantov reputácie, pričom výsledky ponúkli komplexný pohľad na krízový manažment reputácie v online prostredí.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00005-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF370.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.