Počet záznamov: 1  

Vizuální pozornost a vnímání zodpovědnostních zpráv v reklamách na alkohol

  1. Názov Vizuální pozornost a vnímání zodpovědnostních zpráv v reklamách na alkohol
    Súbežný názovVisual Attention and Perception of Responsibility Messages in Alcohol Advertising
    Autorské údajeMichaela Hrušková, Michal Novák, Simona Bažantová, Daria Gunina
    Autor Hrušková Michaela
    Spoluautori Novák Michal
    Bažantová Simona
    Gunina Daria
    Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 11, č. 3 (2020), s. 183-197. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2020. ISSN 2464-7551
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * nápoje alkoholické * zodpovednosť podniku spoločenská * etika * generácie
    AnotáciaSkúmanie vnímania varovných správ v rámci spotov propagujúcich alkoholické nápoje u mileniálov. Využitie eye-treckingového zariadenia a pološtruktúrovaných rozhovorov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.