Počet záznamov: 1  

Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity

  1. Názov Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity
    Preklad názvuViacnásobný regresný model cenovej citlivosti spotrebiteľov
    Autorské údajeMarie Slabá
    Autor Slabá Marie
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 183, no. 5-6 (2020), s. 60-65. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2020. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V183-06
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá modely regresné * spotrebitelia * citlivosť * ceny * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * príjmy
    AnotáciaVplyv sociálno-demografických charakteristík na cenovú citlivosť zákazníkov. Na základe literárnej rešerše boli identifikované potenciálne ovplyvňujúce faktory a veľkosť vzorky. Dotazníky distribuované online v roku 2019. Najvýznamnejší vplyv na cenovú citlivosť spotrebiteľov prejavili dve nezávislé premenné - vek (pozitívna korelácia) a príjem (negatívna korelácia).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 5-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF699.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.