Počet záznamov: 1
Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity
Názov Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity Preklad názvu Viacnásobný regresný model cenovej citlivosti spotrebiteľov Autorské údaje Marie Slabá Autor Slabá Marie Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 183, no. 5-6 (2020), s. 60-65. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2020. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V183-06 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá modely regresné * spotrebitelia * citlivosť * ceny * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * príjmy Anotácia Vplyv sociálno-demografických charakteristík na cenovú citlivosť zákazníkov. Na základe literárnej rešerše boli identifikované potenciálne ovplyvňujúce faktory a veľkosť vzorky. Dotazníky distribuované online v roku 2019. Najvýznamnejší vplyv na cenovú citlivosť spotrebiteľov prejavili dve nezávislé premenné - vek (pozitívna korelácia) a príjem (negatívna korelácia). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 5-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 699.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1