Počet záznamov: 1  

Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv

  1. Názov Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv
    Autorské údajeErika Loučanová
    Autor Loučanová Erika
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 42 (2020), s. 56-61. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácie environmentálne * greenwashing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * práva spotrebiteľské
    AnotáciaAnglický pojem „greenwashing“ znamená zavádzanie zákazníkov a verejnej mienky v oblasti firemných environmentálnych cieľov. Greenwashing môže nadobúdať tri formy zavádzania: confusing, fronting, posturing. Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv prostredníctvom modelu Kano.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 42

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF401.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.