Počet záznamov: 1  

Kvalita bývania a spokojnosť s bývaním ako hodnoty pre zákazníka s rastúcou prioritou – teoretické prístupy

  1. Názov Kvalita bývania a spokojnosť s bývaním ako hodnoty pre zákazníka s rastúcou prioritou – teoretické prístupy
    Súbežný názovHousing Quality and Housing Satisfaction as Values for a Customer with a Growing Priority - Theoretical Approaches
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 1 (2019), s. 105-121 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0587/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kvalita * bývanie * spokojnosť zákazníkov * marketing * trh realitný
    AnotáciaHlavné charakteristiky známych teórií bývania a teórií orientovaných či aplikovaných na bývanie. Chronologické usporiadanie vývoja teoretických prístupov a zdôraznenie ich odlišností a špecifík.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00550-002, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF289 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.