Počet záznamov: 1  

Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease

  1. Názov Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease
    Preklad názvuSociálna kampaň ako nástroj na zlepšenie povedomia o blahobyte
    Autorské údajeMarek Kukura
    Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 425-433 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing sociálny * analýzy * prevencia
    AnotáciaSociálny marketing a jeho nástroj sociálna kampaň. Analýza dopadu vzdelávania na zdravotnú gramotnosť.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00202-054, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF283.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.