Počet záznamov: 1
Virtual Influencer - An Overview of the Industry
Názov Virtual Influencer - An Overview of the Industry Preklad názvu Virtuálny influencer - pohľad na priemysel Autorské údaje Anna Rivna Autor Rivna Anna EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 541-549 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá influencer marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * propagácia * vývoj Anotácia Vysvetlenie dôležitosti influencer marketingu (IM); výhody a nevýhody pre podnik. Zistenie, pre koho je určená propagácia značky prostredníctvom IM. Opis vývoja virtuálneho marketingu, ako aj rizík a príležitostí v marketingovom svete. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00202-063, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 128.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1