Počet záznamov: 1  

Virtual Influencer - An Overview of the Industry

  1. Názov Virtual Influencer - An Overview of the Industry
    Preklad názvuVirtuálny influencer - pohľad na priemysel
    Autorské údajeAnna Rivna
    Autor Rivna Anna EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 541-549 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá influencer marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * propagácia * vývoj
    AnotáciaVysvetlenie dôležitosti influencer marketingu (IM); výhody a nevýhody pre podnik. Zistenie, pre koho je určená propagácia značky prostredníctvom IM. Opis vývoja virtuálneho marketingu, ako aj rizík a príležitostí v marketingovom svete.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00202-063, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF128.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.