Počet záznamov: 1  

Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan

  1. Názov Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan
    Preklad názvuDigitálna a tradičná mediálna reklama a obchodné výsledky poľnohospodárskych firiem - empirické dôkazy v Japonsku
    Autorské údajeYessica C.Y. Chung, Hung-Hao Chang, Yukinobu Kitamura
    Autor Chung Yessica C.Y.
    Spoluautori Chang Hung-Hao
    Kitamura Yukinobu
    Zdrojový dokument Agricultural Economics. Vol. 67, no. 2 (2021), s. 51-59. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2021. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/393/2020-AGRICECON
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnik poľnohospodársky * Japonsko * reklama * médiá * stratégia marketingová
    AnotáciaSkúmanie, do akej miery stratégie digitálnej a tradičnej mediálnej reklamy ovplyvňujú výkonnosť poľnohospodárskeho podnikania a základné faktory spojené s rozhodnutiami o prijatí poľnohospodárskych fariem. Systém nelineárnych simultánnych rovníc a použité údaje z populačných prieskumov poľnohospodárskych spracovateľských fariem v Japonsku. Zistenie, že ženy a mladší prevádzkovatelia fariem, ako aj poľnohospodárske farmy so sídlom v poľnohospodárskom podniku, si skôr adoptujú reklamu v digitálnych médiách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF194.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.