Počet záznamov: 1
The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness
Názov The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness Preklad názvu Dôležitosť správania sa pri online nakupovaní pri strategickom riadení konkurencieschopnosti elektronického obchodu Autorské údaje Veronika Svatošová Autor Svatošová Veronika Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2020), s. 143-160. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2020.04.09 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * riadenie strategické * nákup elektronický * konkurencieschopnosť Anotácia Pätnásť determinantov správania pri online nakupovaní, ktoré by mohli mať vplyv na proces strategického riadenia v oblasti konkurencieschopnosti elektronického obchodu. Vyhodnotenie vplyvu determinantov správania sa pri online nakupovaní na proces strategického riadenia v elektronickom obchode. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1