Počet záznamov: 1  

The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness

  1. Názov The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness
    Preklad názvuDôležitosť správania sa pri online nakupovaní pri strategickom riadení konkurencieschopnosti elektronického obchodu
    Autorské údajeVeronika Svatošová
    Autor Svatošová Veronika
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2020), s. 143-160. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2020.04.09
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * riadenie strategické * nákup elektronický * konkurencieschopnosť
    AnotáciaPätnásť determinantov správania pri online nakupovaní, ktoré by mohli mať vplyv na proces strategického riadenia v oblasti konkurencieschopnosti elektronického obchodu. Vyhodnotenie vplyvu determinantov správania sa pri online nakupovaní na proces strategického riadenia v elektronickom obchode.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.