Počet záznamov: 1  

Majú prípadové štúdie miesto vo výučbe didaktiky účtovníctva?

  1. Názov Majú prípadové štúdie miesto vo výučbe didaktiky účtovníctva?
    Súbežný názovDo Case Studies Have a Place in Teaching Didactics of Accounting?
    Autorské údajeJaromír Novák
    Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Zdrojový dokument Media4u Magazine : pro podporu vědy a výzkumu v oblasti vzdělávání. Roč. 18, č. 1 (2021), s. 21-25 online. - Praha : Ing. Jan Chromý, Ph.D.. ISSN 1214-9187
    PoznámkyKEGA 005EU-4/2019
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá pedagogika * didaktika * štúdie prípadové * rozvoj profesijný * učitelia * vzdelanie ekonomické * účtovníci * vzdelávanie * Slovensko
    AnotáciaAnalýza výsledkov experimentálneho overovania využitia prípadových štúdií vo výučbe didaktiky účtovníctva ako integrálnej súčasti kvalifikačného vzdelávania v rámci systému profesijného rozvoja stredoškolských učiteľov ekonomických predmetov. Takáto metóda výučby je vhodná najmä v kombinácii s diskusiou a na rozvíjanie vyšších kognitívnych úrovní študentov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00039-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF323 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.