Počet záznamov: 1
Corporate Reputation of Family-owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands
Názov Corporate Reputation of Family-owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands Preklad názvu Reputácia rodinných podnikov - materské spoločnosti vs. ich značky Autorské údaje František Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Information : [Scientific Journal of Information Science and Technology, Data, Knowledge, and Communication]. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 2-16 online. - Basel : MDPI. ISSN 2078-2489 DOI 10.3390/info12020089 Poznámky VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá reputácia podniku * manažment * značky * rozvoj podniku * distribúcia informácií * podnik rodinný Anotácia Problematika rodinných firiem a otázka manažmentu reputácie. Inovatívne prístupy k manažmentu reputácie. Rodinné podniky ako ideálny objekt pre výskum v oblasti riadenia reputácie. Najväčšie rodinné firmy na svete a ich hĺbková analýza reputácie online prostredníctvom rozšírenej analýzy sentimentu. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00033-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 589 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1