Počet záznamov: 1  

Corporate Reputation of Family-owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands

  1. Názov Corporate Reputation of Family-owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands
    Preklad názvuReputácia rodinných podnikov - materské spoločnosti vs. ich značky
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Information : [Scientific Journal of Information Science and Technology, Data, Knowledge, and Communication]. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 2-16 online. - Basel : MDPI. ISSN 2078-2489
    DOI 10.3390/info12020089
    PoznámkyVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá reputácia podniku * manažment * značky * rozvoj podniku * distribúcia informácií * podnik rodinný
    AnotáciaProblematika rodinných firiem a otázka manažmentu reputácie. Inovatívne prístupy k manažmentu reputácie. Rodinné podniky ako ideálny objekt pre výskum v oblasti riadenia reputácie. Najväčšie rodinné firmy na svete a ich hĺbková analýza reputácie online prostredníctvom rozšírenej analýzy sentimentu.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00033-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF589 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.