Počet záznamov: 1
Marketing pre stredné školy
Názov Marketing pre stredné školy : moderná učebnica Autorské údaje Andrej Miklošík a kolektív, recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová Autor Miklošík Andrej Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Štarchoň Peter Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Horák Josef (Recenzent) Krošláková Janka (Recenzent) Skladanová Daniela (Recenzent) Korporácia Univerzita Komenského v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave , 2020. - 131 s. [10,84 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-223-4999-4 Poznámky KEGA 016EU-4/2019 Druh dokumentu učebnice pre stredné školy Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * školy stredné * segmentácia trhu * správanie spotrebiteľa * výskum marketingový * značky * produkty * distribúcia * komunikácia marketingová Kategória EPC Učebnice pre základné a stredné školy Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00073-001, kópia titul. strany
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Titulný list a obsah 2.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1