Počet záznamov: 1
Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management
Názov Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management Preklad názvu Riadenie vzťahov so zákazníkmi, ako nástroj inovatívneho riadenia Autorské údaje Andrea Čambalíková Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. S. 11-18. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021 / Tóth Miroslav ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-7556-084-1 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku (50%)
Poznámky VEGA 1/0375/20 (50%). - I-20-103-00 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie * inovácia * manažment inovačný Anotácia Vyhodnotenie aplikácie metód riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Definovanie základných pojmov a princípov riadenia vzťahov so zákazníkmi a výhody a nevýhody tejto metódy. Využitie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00077-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 460.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1