Počet záznamov: 1  

Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management

  1. Názov Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management
    Preklad názvuRiadenie vzťahov so zákazníkmi, ako nástroj inovatívneho riadenia
    Autorské údajeAndrea Čambalíková
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. S. 11-18. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021 / Tóth Miroslav ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-7556-084-1
    PoznámkyVEGA 1/0375/20 (50%). - I-20-103-00 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie * inovácia * manažment inovačný
    AnotáciaVyhodnotenie aplikácie metód riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Definovanie základných pojmov a princípov riadenia vzťahov so zákazníkmi a výhody a nevýhody tejto metódy. Využitie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00077-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF460.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.