Počet záznamov: 1  

The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation

  1. Názov The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation
    Preklad názvuDôležitosť stratégie predaja - prispôsobenie podnikateľských stratégií predaja v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie
    Autorské údajeLukas Mulka, Peter Štetka
    Autor Mulka Lukas
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2021), s. 53-64 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2021. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0646/20
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia podnikateľská * predaj * transformácia digitálna * dynamika ekonomiky * trh * implementácia
    AnotáciaDôležitosť prispôsobenej predajnej stratégie v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie v dnešných podnikoch. Teoretický rámec, na ktorom budú založené všetky ďalšie vysvetlenia. Digitálna transformácia a dynamika trhu, ktoré majú významný vplyv na obchodnú stratégiu spoločnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00094-004, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF406.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.