Počet záznamov: 1  

Proměny marketingového výzkumu v době pandemie

  1. Názov Proměny marketingového výzkumu v době pandemie
    Autorské údajeVáclav Stříteský
    Autor Stříteský Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 4 (2020), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá dáta * výskum marketingový * koronavírus * pandémia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * zber dát
    AnotáciaVplyv šírenia ochorenia COVID-19 na marketingový výskum. Dynamické zmeny v správaní zákazníkov. Obmedzenie metód zberu dát, ochota k účasti vo výskumoch a skreslenie výskumu. Problémy s vyhodnocovaním marketingových dát.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.