Počet záznamov: 1  

Zákaznická spokojenost napříč obory aneb e-shopy patří k lídrům trhu

  1. Názov Zákaznická spokojenost napříč obory aneb e-shopy patří k lídrům trhu
    Autorské údajeMiloš Tengler
    Autor Tengler Miloš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 4 (2020), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * obchod elektronický * meranie * zákazníci * komunikácia marketingová
    AnotáciaRast významu zákazníckej spokojnosti a loajality. BC Index ako efektívny nástroj merania zákazníckej spokojnosti. Variabilita úrovne zákazníckej spokojnosti. Medziodborové porovnávanie úrovne spokojnosti zákazníka a demografické aspekty úrovne spokojnosti zákazníka. E-shopy a ich úspešnosť u zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.