Počet záznamov: 1  

Jak může malý podnik s omezeným rozpočtem lépe poznat své zákazníky?

  1. Názov Jak může malý podnik s omezeným rozpočtem lépe poznat své zákazníky?
    Autorské údajeDavid Říha, Martina Paclík
    Autor Říha David
    Spoluautori Paclík Martina
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 4 (2020), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá dáta * analýza dát * podnik malý * zákazníci * systém
    AnotáciaPráca s dátami a data-driven rozhodovanie. Ľahký a nenákladný spôsob základnej analýzy poskytujúci odpoveď na najdôležitejšiu marketingovú otázku - kto je náš zákazník. Použitie systému webovej analýzy Google Analytics a Facebook neskúseným používateľom pre získanie dôležitých údajov o zákazníkoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.