Počet záznamov: 1  

The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands

  1. Názov The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands
    Preklad názvuSebakoncepcia v správaní spotrebiteľa založená na príklade luxusných značiek
    Autorské údajeChristopher B. Jakob
    Autor Jakob Christopher B.
    Zdrojový dokument Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. Vol. 10, no. 2 (2020), pp. 57-70. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434
    DOI 10.14311/bit.2020.03.05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * tovar luxusný * značky výrobné * značky výrobkov * psychológia predaja * psychológia reklamy * štúdie psychologické
    AnotáciaPsychologická sebakoncepcia v spotrebiteľskom správaní odrážajúca rôzne typy obrazov o sebe samom (skutočný a ideálny sebaobraz, sociálny sebaobraz a ideálny sociálny sebaobraz). Teória vzájomnej zhody a potreba jednotlivca vyjadriť svoju vlastnú identitu. Motivácia v správaní spotrebiteľa (pozitívna sebaúcta, konzistencia a sebahodnotenie) a jej uspokojovanie vďaka nákupu a vlastneniu luxusných značiek. Psychologické zvýšenie svojej sebaúcty a dosiahnutie svojho želaného ideálneho ja vďaka nákupu luxusných značiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF694.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.