Počet záznamov: 1
The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands
Názov The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands Preklad názvu Sebakoncepcia v správaní spotrebiteľa založená na príklade luxusných značiek Autorské údaje Christopher B. Jakob Autor Jakob Christopher B. Zdrojový dokument Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. Vol. 10, no. 2 (2020), pp. 57-70. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434 DOI 10.14311/bit.2020.03.05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * tovar luxusný * značky výrobné * značky výrobkov * psychológia predaja * psychológia reklamy * štúdie psychologické Anotácia Psychologická sebakoncepcia v spotrebiteľskom správaní odrážajúca rôzne typy obrazov o sebe samom (skutočný a ideálny sebaobraz, sociálny sebaobraz a ideálny sociálny sebaobraz). Teória vzájomnej zhody a potreba jednotlivca vyjadriť svoju vlastnú identitu. Motivácia v správaní spotrebiteľa (pozitívna sebaúcta, konzistencia a sebahodnotenie) a jej uspokojovanie vďaka nákupu a vlastneniu luxusných značiek. Psychologické zvýšenie svojej sebaúcty a dosiahnutie svojho želaného ideálneho ja vďaka nákupu luxusných značiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 694.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1