Počet záznamov: 1  

[Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]

  1. Názov [Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]
    Autorské údajeMária Kmety Barteková
    Autor Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 62 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Štetka Peter ; Grisáková Nora ; Šlosár Róbert. ISBN 978-80-225-4809-0
    Recenz.dok. Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov / Róbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková, recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá recenzie * neuromarketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * techniky reklamné * psychológia reklamy
    AnotáciaRecenzia zahraničnej vedeckej monografie zasadenej do oblasti neuromarketingového výskumu. Spracovanie témy s interdisciplinárnym charakterom a so zameraním na vizuálne podnety a následné responzívne správanie spotrebiteľov. Reakcie spotrebiteľov na marketingovú komunikáciu podnikov, s apelom na vizuálne podnety ako kľúčové determinanty spotrebiteľského rozhodovania a následného spotrebiteľského správania. Priblíženie vedných odborov využívaných pri aplikácii neuromarketingového výskumu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00093-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF199.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.