Počet záznamov: 1  

Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic

  1. Názov Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic
    Preklad názvuAnalýza vybraných charakteristík e-spotrebiteľského správania Čechov počas prvej vlny pandémie COVID-19
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument40th International Conference on Organizational Science Development : Values, Competencies and Changes in Organizations Conference Proceedings. Pp. 801-813 online. - Maribor : University of Maribor Press, 2021 ; 40th International Conference on Organizational Science Development Values, Competencies and Changes in Organizations. ISBN 978-961-286-442-2
    DOI 10.18690/978-961-286-442-2.53
    PoznámkyVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovinsko
    Heslá pandémia * koronavírus * správanie spotrebiteľa * zákazníci * obchod elektronický * siete sociálne * komunikácia marketingová * Česko
    AnotáciaAnalýza vybraných aspektov správania elektronického spotrebiteľa. Aplikácia inovatívnych metód hodnotenia interakcií zákazníkov v prostredí virtuálnej sociálnej siete Facebook. Analýza činnosti zákazníkov piatich najväčších subjektov elektronického obchodu na českom virtuálnom trhu z údajov počas prvého mimoriadneho stavu vyhláseného v Českej republike v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom. Vzorce spotrebiteľského správania, najmä rozsah a povaha ich interakcií v komunikácii B2C na sociálnej sieti Facebook, prostredníctvom analýzy údajov o interakciách skupín zákazníkov. Posun v načasovaní interakcií smerom k ranným hodinám, považovaný za dôsledok práce z domu a odchýlku od obvyklých vzorcov správania. Potreba zohľadnenia týchto vplyvov pri plánovaní marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00110-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF446.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.