Počet záznamov: 1  

Motivace a stimulace ke vzdělávání – kategorizace zástupců generace Z podle individuálního přístupu v době krize edukativní interakce

  1. Názov Motivace a stimulace ke vzdělávání – kategorizace zástupců generace Z podle individuálního přístupu v době krize edukativní interakce
    Súbežný názovMotivation and Stimulation for Education – Categorization of Representatives of Generation Z According to Individual Approach in Times of Crisis of Educational Interaction
    Preklad názvuMotivácia a stimulácia k vzdelávaniu – kategorizácia zástupcov generácie Z podľa individuálneho prístupu v čase krízy edukatívnej interakcie
    Autorské údajeIveta Černíková, Ivana Šnýdrová
    Autor Černíková Iveta
    Spoluautori Šnýdrová Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 11, č. 1-2 (2020), s. 3-16. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2020. ISSN 1804-4166
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá pedagogika * vzdelávanie elektronické * pandémia * motivácia * stimulovanie morálne * žiaci * študenti * generácie * Česko
    AnotáciaMotivácia a stimulácia príslušníkov generácie Z (jedinci narodení približne v rokoch 1995 – 2012) k vzdelávaniu s dôrazom na podoby vzdelávania v krízovej situácii (aj v kontexte pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom). Analýza a komparácia kvantitatívnych údajov získaných prostredníctvom dotazníkového prieskumu (120 respondentov z vysokých, stredných aj základných škôl) a pološtruktúrovaných rozhovorov metódou osobného dopytovania. Testovanie hypotéz korelácií medzi motiváciou či stimuláciou k vzdelávaniu a vzdelávaniu sa online výučbou, preferencií u online výučby, úrovňou motivácie po edukatívnej kríze a individualitou pomocou Spearmanovho korelačného koeficientu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF135 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.