Počet záznamov: 1  

Úspěchy a prohry na minovém poli sociálních sítí

  1. Názov Úspěchy a prohry na minovém poli sociálních sítí
    Súbežný názovSuccesses and Losses in the Minefield of Social Networks
    Preklad názvuÚspechy a prehry na mínovom poli sociálnych sietí
    Autorské údajeŠtěpán Feik
    Autor Feik Štěpán
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá pandémia * koronavírus * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing elektronický * prostredie virtuálne * techniky reklamné * vzťahy so zákazníkmi
    AnotáciaRok 2020 ako „rok zmeny“ z pohľadu marketingovej komunikácie, najmä v oblasti sociálnych sietí, v spojení s dôsledkami z krízy pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom. Prechod do online priestoru, webinárov a adaptácia pre virtuálny svet ako „nový štandard“.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.