Počet záznamov: 1  

Twitter jako významný nástroj komunikace

  1. Názov Twitter jako významný nástroj komunikace
    Súbežný názovTwitter as an Important Communication Tool
    Preklad názvuTwitter ako významný nástroj komunikácie
    Autorské údajeJan Synek
    Autor Synek Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá siete sociálne * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * prostredie virtuálne * nástroje marketingové * vzťahy so zákazníkmi * Česko
    AnotáciaTwitter ako marketingový prostriedok popri iných sociálnych sieťach ako Facebook či Instragram. Postavenie Twitteru v marketingovom mixe v Českej republike. Výhody Twitteru oproti ostatným sociálnym sieťam. Používanie Twitteru v praxi na príklade firmy Alza (Alza.cz).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.