Počet záznamov: 1  

5 důvodů, které mohou brzdit úspěch na sociálních sítích

  1. Názov 5 důvodů, které mohou brzdit úspěch na sociálních sítích
    Súbežný názovFive Reasons That Can Hamper Success on Social Networks
    Preklad názvu5 dôvodov, ktoré môžu brzdiť úspech na sociálnych sieťach
    Autorské údajeKateřina Rotterová
    Autor Rotterová Kateřina
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá siete sociálne * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * nástroje komunikačné * mix komunikačný * prostredie virtuálne * vzťahy so zákazníkmi
    AnotáciaEfektívna komunikácia s cieľovým publikom na sociálnych sieťach. Stanovenie si cieľov pri marketingovej komunikácii pre dosahovanie kvalitných výsledkov. Poznanie svojho cieľového publika, poskytovanie relevantného obsahu, aktívna komunikácia a analýza výsledkov pre úspech v marketingovej komunikácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.