Počet záznamov: 1
Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z
Názov Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z Preklad názvu Postoje k rôznym kategóriám influencerov - skúmanie generácie Z Autorské údaje Lucia Spálová, Peter Mikuláš, Oľga Púchovská Autor Spálová Lucia Spoluautori Mikuláš Peter Púchovská Oľga Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 44-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá generácie * influencer marketing * médiá sociálne * internet Anotácia Táto výskumná štúdia identifikuje kognitívne aspekty subjektívneho vnímania rôznych kategórií vplyvných osôb pôsobiacich v online prostredí. Cieľom je podrobnejšie vysvetlenie psychosemantickej štruktúry vnímania vybraných domácich vplyvných osôb vo vzťahu k respondentom a značke, pretože práve tu sa odhaľuje propagačný aspekt skúmanej témy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 746.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1