Počet záznamov: 1  

Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z

  1. Názov Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z
    Preklad názvuPostoje k rôznym kategóriám influencerov - skúmanie generácie Z
    Autorské údajeLucia Spálová, Peter Mikuláš, Oľga Púchovská
    Autor Spálová Lucia
    Spoluautori Mikuláš Peter
    Púchovská Oľga
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 44-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá generácie * influencer marketing * médiá sociálne * internet
    AnotáciaTáto výskumná štúdia identifikuje kognitívne aspekty subjektívneho vnímania rôznych kategórií vplyvných osôb pôsobiacich v online prostredí. Cieľom je podrobnejšie vysvetlenie psychosemantickej štruktúry vnímania vybraných domácich vplyvných osôb vo vzťahu k respondentom a značke, pretože práve tu sa odhaľuje propagačný aspekt skúmanej témy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF746.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.