Počet záznamov: 1
Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism
Názov Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism Preklad názvu Dopad koronovej krízy na marketingovú komunikáciu zameranú na cestovný ruch Autorské údaje Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová Autor Darázs Tamás Spoluautori Šalgovičová Jarmila Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 148-160. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pandémia * koronakríza * ruch cestovný * komunikácia * regióny Anotácia Práca hodnotí matematickú analýzu údajov získaných od subjektov pôsobiacich v marketingovej komunikácii v regionálnom marketingu a cestovnom ruchu. Na základe vopred stanovených hypotéz tento výskum obsahuje kvantitatívne a kvalitatívne hodnotenie odpovedí subjektov a poskytuje komplexné vysvetlenie rôznych dopadov pandémie na aktivity subjektov, ktorých hlavnou činnosťou je práca s marketingom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 946.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1