Počet záznamov: 1  

Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism

  1. Názov Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism
    Preklad názvuDopad koronovej krízy na marketingovú komunikáciu zameranú na cestovný ruch
    Autorské údajeTamás Darázs, Jarmila Šalgovičová
    Autor Darázs Tamás
    Spoluautori Šalgovičová Jarmila
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 148-160. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá pandémia * koronakríza * ruch cestovný * komunikácia * regióny
    AnotáciaPráca hodnotí matematickú analýzu údajov získaných od subjektov pôsobiacich v marketingovej komunikácii v regionálnom marketingu a cestovnom ruchu. Na základe vopred stanovených hypotéz tento výskum obsahuje kvantitatívne a kvalitatívne hodnotenie odpovedí subjektov a poskytuje komplexné vysvetlenie rôznych dopadov pandémie na aktivity subjektov, ktorých hlavnou činnosťou je práca s marketingom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF946.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.