Počet záznamov: 1
A Process Approach to a Marketing Audit
Názov A Process Approach to a Marketing Audit Súbežný názov Procesný prístup k marketingovému auditu Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Piotr Hadrian Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Hadrian Piotr Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 21, č. 2 (2020), s. 5-19. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. ISSN 1335-7069 DOI 10.24040/eas.2020.21.2.5-19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá audit * marketing * kontrola * modely Anotácia Problém marketingového auditu. Posúdenie modelovej prezentácie marketingového auditu. Prehľad marketingovej literatúry o marketingovom audite, ktorý predstavuje rôzne koncepčné, štrukturálne alebo procesné modely z historického hľadiska. Náčrt proprietárneho modelu marketingového auditu (v procesnom prístupe), ktorý môže stimulovať jeho popularizáciu v praxi marketingového riadenia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 416.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1