Počet záznamov: 1  

A Process Approach to a Marketing Audit

  1. Názov A Process Approach to a Marketing Audit
    Súbežný názovProcesný prístup k marketingovému auditu
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Piotr Hadrian
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Hadrian Piotr
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 21, č. 2 (2020), s. 5-19. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. ISSN 1335-7069
    DOI 10.24040/eas.2020.21.2.5-19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá audit * marketing * kontrola * modely
    AnotáciaProblém marketingového auditu. Posúdenie modelovej prezentácie marketingového auditu. Prehľad marketingovej literatúry o marketingovom audite, ktorý predstavuje rôzne koncepčné, štrukturálne alebo procesné modely z historického hľadiska. Náčrt proprietárneho modelu marketingového auditu (v procesnom prístupe), ktorý môže stimulovať jeho popularizáciu v praxi marketingového riadenia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF416.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.