Počet záznamov: 1  

Interkultúrny prístup v procese humanizácie výučby cudzích jazykov

  1. Názov Interkultúrny prístup v procese humanizácie výučby cudzích jazykov
    Súbežný názovIntercultural Approach in the Process of Humanization of Foreign Language Teaching
    Autorské údajeIngrid Kunovská
    Autor Kunovská Ingrid EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. S. 62-68 online. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021 / Helmová Milena ; Štefančík Radoslav ; Stradiotová Eva ; Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku vedecká konferencia. ISBN 978-80-972278-7-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * výchova * sústava výchovno-vzdelávacia * pedagogika sociálna * jazyky cudzie * komunikácia interkultúrna * kompetencie interkultúrne * učitelia
    AnotáciaProces humanizácie výchovy a vzdelávania vo výučbe cudzích jazykov v interkultúrnom kontexte. Štyri oblasti uvedeného procesu: oblasť vzťahová (zmena postoja učiteľov k študentom či žiakom), oblasť cieľov výchovy a vzdelávania (nové smerovanie), oblasť obsahová (záujmy a potreby učiacich sa a zmeny v spoločnosti) a oblasť procesuálna (prispôsobovanie podmienok a prostriedkov aktuálnym tendenciám v realizovaní výchovno-vzdelávacieho procesu). Proces humanizácie výchovy a vzdelávania ako aktívne napredovanie a úspešná komunikácia v školstve s aplikovaním interkultúrnych kompetencií v rámci globalizovaného sveta.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00126-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF581.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.