Počet záznamov: 1  

Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu

  1. Názov Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu
    Súbežný názovNeuroscience as a Starting Point for Neuromarketing and Its Implementation
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 1 (2021), s. 38-48 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * marketing
    AnotáciaPodstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Možnosti, oblasti a perspektívy využitia neuromarketingu a najnovších poznatkov spotrebiteľskej neurovedy v skúmaní spotrebiteľského správania a v marketingu. Jeho poslanie, smerovanie a efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti ako aj z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00130-003, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF197.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.