Počet záznamov: 1  

Perception of Crisis Communication, Ways of Reactions and Emotions in Crisis Situations

  1. Názov Perception of Crisis Communication, Ways of Reactions and Emotions in Crisis Situations
    Preklad názvuVnímanie krízovej komunikácie, spôsoby reakcií a emócií v krízových situáciách
    Autorské údajeHanne-Lore Bobáková
    Autor Bobáková Hanne-Lore
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 11, č. 3 (2020), s. 9-15. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2020. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá kríza * manažment krízový * ruch cestovný * komunikácia externá * riadenie sociálne * predmety učebné * vzdelávanie vysokoškolské * Česko
    AnotáciaVýskum krízovej komunikácie realizovaný medzi študentmi Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné (Slezská univerzita v Opavě, Česká republika) pomocou rozhovorov v rámci predmetu krízová komunikácia v študijnom odbore sociálny manažment a zisťovanie prospešnosti predmetu pre študentov odborov cestovného ruchu. Vnímanie pojmu krízová komunikácia, správania a konania ľudí v krízových situáciách. Chápanie pojmu krízová komunikácia samotnými študentmi, ich správanie v krízových situáciách a problematické oblasti (rozsah porozumenia pojmu krízová komunikácia, spôsoby riešenia krízových situácií a typy emocionálnych stavov v komunikácii s inštitúciami či spoločnosťami). Deskripcia terminológie a výsledkov odbornej literatúry k danej téme.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF241.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.