Počet záznamov: 1  

Ľudia chcú hlavne istotu

  1. Názov Ľudia chcú hlavne istotu
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 26, č. 1 (2021), s. 29. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá pandémia * zamestnanci * zamestnávatelia * benefity
    AnotáciaPrieskum personálnej agentúry Grafton za rok 2020. Pandémia výrazne ovplyvnila zmeny oblasti v poskytovaní zamestnaneckých benefitov. Medzi hlavné znaky slovenského pracovného trhu sa začali počítať dlhodobé vzdelávanie, férový prístup, ohľaduplnosť a lojalita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.