Počet záznamov: 1  

Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction

  1. Názov Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction
    Preklad názvuZlyhanie služieb a ako vnímanie spravodlivosti ovplyvňuje úroveň spokojnosti
    Autorské údajeThomas Oliver Uitz, Eva Jančíková
    Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Spoluautori Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument International Journal of Economics & Business Administration. Vol. 9, no. 1 (2021), pp. 105-117 online. - Piraeus : International Strategic Management Association (ISMA). ISSN 2241-4754
    DOI 10.35808/ijeba/661
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaGrécko
    Heslá služby * obchod * obchod elektronický * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing služieb * koronavírus
    AnotáciaVýskum zameraný na spôsoby preskúmania zlyhania služieb a stratégie obnovy služieb u študentov nakupujúcich produkty a doplnky výživy pre športy online počas krízy COVID-19. Charakteristika sociálnych sietí obchodov a hodnotenie obchodov na sociálnych sietiach. Spokojnosť zákazníkov s činnosťou online maloobchodníkov zameraných na zotavenie a prekonanie zlyhania vo všeobecnosti, úsilie a veľkosť úsilia maloobchodníkov a vzťah online predajcu k zákazníkovi.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00146-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF351.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.