Počet záznamov: 1  

Literature Review on Service Failure & Recovery

  1. Názov Literature Review on Service Failure & Recovery
    Preklad názvuRecenzia literatúry o zlyhaní a obnove služby
    Autorské údajeThomas Oliver Uitz
    Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument 5th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2019. Pp. 273-288. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2019 / Škare Marinko ; Dobrila Juraj ; Kostelić Katarina ; International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches. ISBN 978-3-9519937-0-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Heslá služby * marketing služieb * podnikanie
    AnotáciaPrehľad dostupnej literatúry o zlyhaní služby a obnove služby zameraný na príspevky z rôznych priemyselných odvetví (verejný sektor, maloobchod, elektronický obchod) a z rôznych krajín. Marketing služieb, obnova služieb a paradox obnovy služieb. Zlyhanie služieb ako šanca pre manažérov na posilnenie podnikania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01126-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF219.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.