Počet záznamov: 1  

Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview

  1. Názov Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview
    Preklad názvuVzťahový marketing v cestovnom ruchu: Bibliometrický prehľad
    Autorské údajeMartin Rigelský, Viera Ivanková
    Autor Rigelský Martin
    Spoluautori Ivanková Viera
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 8-20. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * marketing vzťahový * bibliometria * práce výskumné
    AnotáciaVedecký vývoj vzťahového marketingu vo vzťahu k cestovnému ruchu do roku 2018. Údaje z hlavnej zbierky Web of Science (WOS) a porovnanie 1565 vedeckých výstupov. Bibliometrická analýza založená na princípe neurónovej siete. Bibliografická analýza a jej grafické znázornenie, ktoré môže pomôcť výskumníkom a odborníkom lepšie pochopiť súčasný stav poznatkov vo vedeckej oblasti. Aktivity podporujúce rozvoj vzťahového marketingu v cestovnom ruchu s ohľadom na preukázateľný pozitívny vplyv na tento segment.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF635.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.